Obsah článku
Otázky bydlení, spoření a zajištění budoucnosti jsou na denním pořádku každého nás. Chcete-li si být „jistí v kramflecích“, požádejte o konzultaci finančního poradce.
OVB Allfinanz, a.s. je nezávislá finančně poradenská společnost v ČR již 17 let. Tým profesionálních poradců se zaměřuje na poradenství v oblasti rodinných financí a pomáhá svým klientům dosáhnout finanční nezávislosti.
S čím vám můžeme pomoci
OVB poskytuje komplexní služby v oblasti finančního zajištění, ať už se jedná o životní, investiční, zdravotní či majetkové. OVB tým poradců pomůže také v otázkách týkajících se bydlení. Na základě vašich potřeb a možností vám může stát pravou rukou i v případě založení stavebního spoření, vyjednání a doporučení hypotéčních úvěrů, ostatních investičních produktů či bankovních účtů.
Finanční poradce poskytne radu také v otázce zajištění na stáří a výběru produktů penzijních fondů apod.
Naše práce s klientem
V OVB klademe důraz na individuální přístup ke klientům a ctíme jejich požadavky a přání. Naším cílem je budovat dlouhodobý vztah založený na důvěře.
Analýza potřeb klienta je vždy vypracována na základě konkrétní situace klienta a mění se v čase. To znamená, že když se změní situace klienta, je důležité připravit a udělat změnu třeba i v investičním portfoliu. Proto je velmi důležité mít svého osobního finančního poradce, který má dostatečné portfolio kvalitních produktů k dispozici, umí zanalyzovat klientovu situaci, reagovat a hlavně je díky své šíři portfolia nabízených produktů zcela nezávislý.
Každá spolupráce s klientem začíná zpracováním finanční analýzy, na základě dostupných prostředků a zmapování jeho přání. Tato zjištění pak skládáme do pomyslné mozaiky s cílem vytvořit pro daného klienta vhodnou finanční strategii.
Pokud klient s navrženou strategií souhlasí, poradce přistoupí k dalšímu kroku, kterým je zajištění veškeré administrativy spojené s vybranými a vzájemně odsouhlasenými produkty. Tím ale spolupráce rozhodně nekončí. Finanční poradce je se svým klientem i nadále v kontaktu, aby mohl reagovat na případné změny, které jak v životě klienta, tak na trhu nastaly.