Obsah článku
V současnosti najdeme na trhu jen velmi málo odvětví, kde by neexistovalo vysoce konkurenční prostředí. Pro firmy je tak čím dál tím těžší lákat na své produkty či služby nové zákazníky, díky kterým by mohly dosahovat dalšího růstu. Podle průzkumů však není třeba připravovat složité marketingové kampaně, ale stačí vsadit na již ověřené způsoby propagace.
S reklamním textilem můžete přilákat více zákazníků
Hledání a získávání nových zákazníků se stává velmi složitou hrou, ve které vyhrávají pouze ti nejlepší. Bohužel většina firem se snaží vsázet na překombinované marketingové kampaně, za které zbytečně utrácí desetitisíce korun měsíčně. Podle průzkumů však mnohem lepších výsledků dosahují již ověřené způsoby propagace, mezi které se řadí i často haněný reklamní textil.
S jeho pomocí totiž můžete jednoduše dosáhnout reklamy zdarma, a to nejen u svých zákazníků, ale i svých zaměstnanců. Pokud se vaši zaměstnanci během své práce pohybují i mimo provoz, není od věci jim pořídit oblečení, kterým budou vaši firmu propagovat. Vybírat můžete i mezi menšími doplňky, které ale na první pohled zaujmou. Dobrým příkladem je multifunkční šátek s potiskem, který je funkční, a přitom s ním můžete skvěle propagovat svoji firmu.
Nebojte se experimentovat a přijďte s vlastním designem
Pokud chcete opravdu přitáhnout nové zákazníky, neměli byste se bát vystoupit ze své komfortní zóny a pustit se do menšího experimentování. Jedině tak vytvoříte design, který doopravdy zaujme. Multifunkční šátky s vlastními potisky navíc můžete využít hned několika způsoby, což potěší i vaše zaměstnance, nebo zákazníky, kterými je obdarujete.
Jelikož jsou šátky od Blue Arrow International vyráběny z pružného mikrovlákna, můžete je nosit nejen jako klasický šátek, ale i jako nákrčník, buff, čelenku, gumičku do vlasů či kuklu. Za velmi nízké náklady tedy můžete pořídit propagační předměty, které mají opravdové využití a zároveň fungují i jako skvělá reklama.